söndag 20 juli 2008

Roligt med gamla datorer

Idag var en härlig solig dag, där jag/vi inte gjorde alltför mycket. En promenad runt Hägernäs Strand i Täby blev det dock. Tänkte ta kort på två statyer som de satt upp där, men de var så fula att jag lät bli.

Gamla datorer i nytt bruk
Därför väljer jag Fun fever, en blogg som visar vad man kan göra med gamla datorer ... förutom datortavlor då.

Norwegian military tattoo
Så heter en snutt på youtube som jag kan rekommendera om man gillar blåsorkestrar med rörelse eller hur man kan uttrycka det. Ganska bra gjord tycker jag. Kolla!

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Nyss skrev jag en kommentar, och helt plötsligt var den borta. Vad sjutton är det som händer ? Jag bakar och andra äter kan man väl sammanfatta det hela med i alla fall.
Puss MrsBettan