lördag 12 juli 2008

Sol och "glass-konst"


Äntligen sol och årets tredje "plantera-sig-på-balkongen-och-grilla-dag" för mig. Härligt! Det är ju såååå skönt att lata sig med en god bok, en (eller fler) cigg och något lämpligt att dricka.
Så nu vet ni vad jag gjorde idag = ingenting alltså.

Kreativ kväll
Däremot var jag lite kreativ igår kväll. Hittade några "provrör" modell XXL hos Åhlens på eftermiddagen och såg omedelbart deras potential. Resultatet ser ni på bilden ovan. Min man tyckte att de såg ut som jätte "lickable" glasstrutar. Tog det som en komplimang såklart, då jag aldrig gjort "glass-konst" förut. Och mina glassar smälter inte i värmen!

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Vad gör du med all din nya konst?
Förresten, var fick du tag i de rör som var i min dekoration?
Jag var också lat igår, det var jätteskönt. Nu ska jag åka till Nettan och kolla bygget.
Kram MrsBettan