lördag 8 november 2008

Dagens konst(iga) att-göra lista

1. Gå upp sent.
Inga problem! Klockan var 11:15 vid uppstigning
2. Hänga upp en tavla som stått på golvet i tre veckor.
Gjort, duktig tjej!
3. Ta in alla kryddor från balkongen innan de fryser ihjäl.
Delvis utfört! Åt ena sidan är det två kvar därute, åt andra sidan är det 10,4 grader varmt, så det lär inte gå någon större nöd på dom.
4. Göra fler tavlor.
Inte gjort, men lyckades hitta en helt otippad användning för avläsningsenheter från hårddiskar.
5. Tycker synd om R som fått min förkylning.
Delvis gjort. Delade ju med mig min förkylning till honom, så åt ena sidan tillät mitt samvete lite ompyssling av sjuklingen. Åt andra sidan är han som tur är inte dödssjuk... än.
6. Ta en fika i Täby Centrums enda café (värt namnet alltså).
Det gjorde vi också... Åt ena sidan serverades blåbärspajen med vaniljsås (grrrrr). Åt andra sidan var pajen varm (yuick) och vaniljsåsen kall. Brrrrr.
7. Kolla "Brottskod försvunnen"
Det kommer jag att göra om 5 minuter.

PS. Med lite tur kommer jag att ladda upp lite nya bilder på tavlor imorgon. DS

1 kommentar:

Mrs Bettan sa...

Det var värst vad du sov länge, men skönt i detta skitväder. Du var ju lite nyttig under dagen ändå.
Kram MrsBettan