lördag 7 november 2009

Lördagsnöje II och III


Då "Sucky" uppenbarligen var ganska svältfödd åt han upp två av makens minikablar och ett antal skruvar. (Och nej, de låg inte på golvet utan på skrivbordet... mmmmhhhhh). Ett snabbt kirugiskt ingrepp resulterade i en ny "mage" åt Sucky och räddat "skrot". Ingreppet var... dammigt.

Lördagsnöje II
Lördagsnöjet II var våtstädning. Kan bara konstatera att den nyinköpta Smart-Moppen med teleskopförsett skaft är totalt överreklamerad. Skaftet åker upp och ner som en jojo...

Lördagsnöje III
Ska ge mig ut på en liten bloggrunda nu innan jag kastar mig över nöjet nummer fyra... och det har ingenting, ingenting alls med städning att göra.

8 kommentarer:

Gun sa...

Den där Sucky verkar vara en ovanligt glupsk och ouppfostrad typ. Hoppas han lärde sig av misstaget idag;)

Jess sa...

Bra, då ska jag inte köpa den moppen!
Tur att lördagsnöje 4 inte har med städning att göra, började bli lite orolig! ;)

S o F sa...

:) Så himla bra att du testar städutrustning, då slipper jag köpa den (som ändå inte var bra).

Ha det riktigt gott BP!

Pruddan sa...

Jag städade i lördags. Det får räcka :-)

Egoinas mamma sa...

Det mesta brukar vara över-reklamerat.. :D

anne sa...

Haslning fran Wamborough! Vi har akt i Swindons Magic Roundabout idag! :)

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Skönt att höra, lördagsnöje III, jag började nästan titta mig runt här om det behövdes, men nej inte om jag bara håller mig på kontoret och i vardagsrummet under kvällen.

Får slopa även toalettbesöken för där finns någonting som väntar på mig, fast jag tror jag väntar finns kanske lite rena kläder kvar i garderoben.

Lissen sa...

Sucky var ju riktigt söt! Men blir mest nyfiken på lördagnöje 4.
Mitt är filmen som börjat på kanal 4. Spänning och dramatik.