fredag 14 maj 2010

Otippad kommentar till inlägget om "Mustaschkampen"

Har slutat jobba;) och slötittade lite grand genom mina "veckans". Då såg jag att jag hade fått ytterligare en kommentar till det här inlägget om min vd Es mustasch:

.............................................
Hej!
Vi på Cancerfonden vill tacka för att du uppmärksammat Mustaschkampen i din blogg. Det är oerhört viktigt att fler börjar tala om prostatacancer, som är Sveriges vanligaste cancerform. En man i timmen drabbas!
Vi skulle gärna komma i kontakt med dig. Har du någon mailadress vi kan nå dig på?

Mvh Cancerfonden
Xxxxxxx
xxxxx.xxxxx@cancerfonden.se

..............................................

Som sagt: en helt otippad kommentar. Jag medger gärna att cybervärlden och dess snabba reaktioner på en pytteliten, icke reklamdriven blogg som min får mig att baxna ibland. Men i det här fallet är jag gärna förvånad:-)

PS. Bilden visar makens "fjun". Sorry inget bra foto. - I know it's for a good cause but these flashes do my eyes in. Okay då;-) DS.

8 kommentarer:

Susanne sa...

Häftigt, va kul att din blogg blir uppmärksammad... =)

Jess sa...

Verkligen otippat med den kommentaren men roligt!
Hur lång ska makens mustasch bli?
Kanske han kan gå med i den där klubben med långa snirkliga mustascher sen? :)

Hörni sa...

Jättekul med en sån otippad kommentar!:)

Shannara sa...

Vad kul! =)

På tal om min katt... Det är en hund i kattkropp! =)

Om 14 min är det dags! *ler*

egoinasmamma.nu sa...

Om du nu skall exponera din man, så kan du väl bjuda på lite mer? ;D
Sv: Jag känner mig också gammal när jag tittar på det programmet, eller gammal är lite fel. Jag känner mig vis och det säger jag utan att skämmas.

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Jag håller verkligen med cancerfonden och länkar drar iväg dit man länkar har jag upptäckt, i alla fall på en del ställen =)

Kul att de uppmärksammar och ser att folk bryr sig.

En trevlig fredagkväll hoppas jag att du har - trots vädret.

Mia sa...

Kul! Och jag tycker att Mustaschkampen gör ett bra jobb som förstår sig på sociala medier och dess genomslagskraft. Varje inlägg är precis lika viktigt! Kepp up the good work :)

Ellis sa...

Hahaha åhhh de är så roooligt att de uppmärksammas!! Jag uppmärksammades av surdegs-testning för jag bakade så mycket en tid.. Hahaha grymt va?