söndag 10 oktober 2010

Bildligt talat - vecka 41



Fler bidrag till temat hittar ni här.

11 kommentarer:

ELLIS sa...

Sometimes i wanna die, men är rädd för vad som kommer ske efter? FINNS det något? Och vad går man miste om? :O

Nej är inte självmordsbenägen haha.

Sv: Haha ser fram emot den.

River är SÅÅÅ ett hundnamn haha..

Skall snart lägga bilder från förlovningen igår, då kommer du få se min kind! :D

Jess sa...

DIY står det för do it yourself?
Är det reklam eller ett företag, blir ju lite nyfiken och som du förstår har du ju lyckats då i bildligt talat!

Monica sa...

Bra kvinna reder sej själv eller är det titeln på en ny Bondfilm tro;-);-)

B i r g i t t a sa...

Här medför vägvalet stora konsekvenser men jag går nog på Do It Yorself because I'm worth it :)

cat sa...

Oj det var en brutal uppmaning det ;)

Daniel sa...

Do it youyrself fnittrar jag och röstar på!

Svorskan sa...

Jag läser de andras kommentarer för utfyllande information.. :D

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Det är väl så det oftast är, tyvärr. Skulle gärna ha någon som gjorde saker åt mig, om DIY betyder det jag läser hos de övriga som kommenterat.

Själv är bästa dräng, så är det faktiskt inte alltid. Ibland men inte när jag är lat eller när jag inte klarar av det.

En bildligt talad bild är det åtminstone, mycket.

Olga T sa...

eller Bokstavligt talat;)

Anonym sa...

Kanske en skylt att sätta över tvättmaskinen?

Hörni sa...

Det är hårda bud! :)