söndag 10 juli 2011

Turkey calling - Del 1

Det är varmt här, otroligt varmt faktiskt, ja så himla hett att det finns bara ett sätt att coola ner sig. Sättet heter "Efem" och är det lokala ölet. När man är tillräckligt nedkyld orkar man äta lunch klockan 14:00 i form av en turkisk frukost och samtidigt följer Sverige-Australien på storbildskärm på O'Yes, som har wifi. Yiiipphhhie! Tack för tipset Kicki:-)
Inlägget kommer från iPhonen och jag vet inte hur man länkar än mindre laddar upp en bild. Så ni får nöja er med det här reportaget så länge.

10 kommentarer:

Hörni sa...

Åh vad härligt! Och Sverige vann dessutom, kan inte bli bättre. :)
Ha det så skönt i Turkiet!

Monica sa...

Hääärligt för dej som gillar hetta;-)))))hoppas ni har det riktigt skönt.

Jane sa...

Avundas dig den utrikiska miljön, ölen och turkisk frukost men värmen kan vara ... förr kunde jag ligga på playan och läsa en bok i timmar nu klarar jag inte av den fuktiga värmen vi har här. Det är viktigt med vätskebalansen har jag hört ;))

Rantamor sa...

Men nu ha jag lämnat en kommentar två gånger ...
men icke.
Ville bara säga att...
GRATTIS till semestern...
njut ölen...
njut semestern och lediheten...
dig SÅ väl unnt...

Kramen.

Rantamor sa...

Men nu ha jag lämnat en kommentar två gånger ...
men icke.
Ville bara säga att...
GRATTIS till semestern...
njut ölen...
njut semestern och lediheten...
dig SÅ väl unnt...

Kramen.

Olga T sa...

wow! Du bloggar från i-phonen! Jag är impad!

Bildgatan sa...

Kontakt har du och inga problem eller något manligt mänskligt som du måste flörta med så att de fixar uppkopplingen - grattis, eller ska jag säga synd. =)

Här fortsätter också den tropiska värmen även om det var riktigt kyligt i morse 21 grader (vid 5-tiden) och jag tyckte det var kallt.

Ha en fortsatt bra kväll och kyl av dig ordentligt.

Viktkamp sa...

en uppdatering duger fint, låter som en härlig tillvaro vännen =) Kramar

Bajsugglan sa...

Gött med öl!

thejeanettishway sa...

tack fina du för att du kontaktar oss iaf. jag är helt beroende av dig och dina kommentarer vettdu!!! ;)
kram och ha det så in i vassen i det turkiska landet ♥