fredag 28 april 2017

Vocación España – Del 10: Nattsudd


Hotel Torre Dorada by night.


Gran Hotel Bali by night. Har visat upp detta fantastiska bygge förut, fast då dagtid.

Med dom här suddiga vyerna som var betydligt mäktigare och vackrare i verkligheten (älskar LEDade motiv som ni vet) önskar jag er en toppen helg!

Det här inlägget är mitt 59:e bidrag till Blogg 100. 59 down, 41 to go.

PS. Trots 14 grader och regn HELA j****r dagen kom vi inte hem förrän för fem minuter sedan. Japp, vi hade roligt idag med trots skitvädret. Orkar inte skriva ett längre inlägg. Får se om jag har krafter kvar att gå på en bloggpromenad efter sisådär 15 kilometer till fots idag… Zzzzzhhhh. DS.


11 kommentarer:

KaJsaLisa sa...

Jättesnygga nattbilder, speciellt den sista, sneda of course :)

Comsi comsa sa...


Gillar nattbilder...:)

Godnatt och sov gott!
Kram ❤

Ditte sa...

Häftiga natttbilder! Och att natttsudda tar på krafterna och dessutom att du avverkat i runda tal 15 km under dagen. Och väddret har ju inte direkt varit gynnsamt-
Men att du haft roligt låter betryggande.
Nu ska det bli bättre väder, i alla fall hos oss så jag tror det finns goda chanser till sol i morgon. Annas får vi stråla själva.

nalta norrland sa...

Gillar verkligen Dina nattliga bilder 🌜

Anki sa...

Häftiga bilder med lysande motiv - riktigt snyggt!
Hoppas ni vaknar till lite bättre väder idag!

Geddfish ♥ sa...

Jag gillar dina nattabilder! Snygga, även snett och vint, gör ingenting, då får man mera plats i bilden.
Jag suddar inte nattetid, utan sussade gott, när du vandrade till mitt blogghem.
Önskar er en solig dag, det är det man vill ha!

Ama de casa sa...

Duktigt av er att ignorera fulvädret! Helt rätt (fast det gjorde inte vi, inte så länge i alla fall, gick hem direkt efter lunchen och boade ned oss i soffan... ;-) )

Jag gillar husen i Benidorm! Både dag och natt :-)

Får se nu om inte vädret ordnar till sig framåt eftermiddagen...

nalta norrland sa...

svar Yes jag håller med att det vore bra med ett läkarbesök,
tyvärr så tycker den ordinarie läkaren på sjukstugan inte att det är nödvändigt. Då provsvar kom på de prover stafettläkaren - han som var otroligt bra - kom så kontaktade ordinarie läkare mig å sa att eftersom proverna inte visade något speciellt... att jag är sjuk vet vi ju ;-) så kunde jag återkomma om utslagen blev värre/kom tillbaka eller om jag fick andningssvårigheter, för övrigt hörde mitt sämre mående ihop med min sjukdom, bara att acceptera.

Kicki sa...

Ni har semester och kan bara flanera, inte planera och det kan bli hur bra som helst trots dåligt väder! Nu har jag läst ikapp och ser att ni haft bättre! Kul att se din blandning av bilder!

Carita Liljendahl sa...

Tack för att man får njuta av snöfria bilder här, för hos oss kommer det av den vita varan nu, och lär fortsätta också i morgon... böööö :-(

Susanne ❤️ sa...

Underbara kvälls och nattbilder, på ngt sätt känns det lugn i kvälls och natt bilder verkligen härliga
KRAM